Reklamacije

REKLAMACIJE

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu Korisničku podršku.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 063/297-605 ili pošaljete mejl na info@etsport.rs.

Pre nego nas pozovete zamolili bismo da pripremite sledeće podatke:
- Broj računa-otpremnice
- Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- Opis problema koji imate

Iste podatke je potrebno da ukoliko najavljujete reklamaciju putem mejla dostavite u sadržaju istog.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije telefonskim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam i obavestiti o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

U slučaju vraćanja robe koja je predmet reklamacije, a reklamacija odbijena trošak dostave pada na teret kupca. 

Robu koja je predmet reklamacije pošaljite isključivo putem kuririske službe Royal Express koju možete pozvati na broj telefona: 011/7-100-100 kako biste zakazali dolazak kurira.


Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.


Top